خواستگار خواستگارای قدیم .....
تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی

اتل متل توتوله
    این
پسره سوسوله

    موهاش همیشه سیخه
    نگاش همیشه میخه

    چت میکنه همیشه
    بی مخ زدن؟نمیشه

    پول از خودش نداره
    باباش رو قال میذاره

    دی اند جیشو میپوشه
    میشینه بعد یه گوشه

    زنگ میزنه به دافش
    میبنده هی به نافش

    که من دوست میدارم
    تاج سرم میذارم

    صورت رو کردی میک آپ ؟
    بیا بریم کافی شاپ

    تو کافی شاپ،می خنده
    همش خالی میبنده

    بهم میگن خدایی!
    چقدر بابا بلائی!

    همه رو من حریفم
    میذارم توی کیفم

    هزارتا داف فدامن
    منتظر یه نامن

    ولی تویی نگارم
    برات برنامه دارم

    اگه مشکل نداری
    میام به
خواستگاری!



نظرات شما عزیزان:

رضاخان
ساعت2:57---19 آبان 1391
داش ، آتیش سوزوندم در حد کوره آدم سوزی هیتلر

به جان جفتمون

هر کی برده خونده ظرفشم پس نیاورده

یه کم دیر آپ کردم

اما ترکوندم

(داشتی، به این میگن نوشابه وا کردن)
پاسخ دوکی : ما در جریان نیستیم ..... حالا چون دعوت کردی میام اما حالا امتحان دارم .... بعد دیده را منور میکنیم به مطالبتان ! پسرخاله !


رضاخان
ساعت17:02---11 آبان 1391
اصلا شعر به همین می گن

ادبیات رو متحول کردی پسر

.

دوکی ، نوشته هات اصلا قابل خوندن نیست

رنگشونو عوض کن

من کور شدم
پاسخ دوکی : رو چشم دادا! دمم گرم با شعرم اگه اصرار هم بکنید واستون بیشتر از این شعر هم میگم اما از خودم ... یکی با شعرام در جریانه !!!؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,ساعت 14:8 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت